Wejście na
rynek amerykański

Różnice czasowe, bariera językowa, inna kultura prowadzenia biznesu, a także wymogi tamtejszej administracji federalnej sprawiają, że firmy chcące zaistnieć na rynku amerykańskim praktycznie są zmuszone do utworzenia tam swojej filii. To z kolei wymusza przeprowadzenia e-rekrutacji pracowników na odległość, ich nadzorowanie, a co za tym idzie nieustanne wyjazdy. To długofalowa i kosztowna inwestycją.

Oferta MGDF umożliwia pokonanie wyżej wymienionych barier, które napotykają na drodze polscy przedsiębiorcy i pozwala im skutecznie zaistnieć na amerykańskim rynku.

Image 14

Outsourcing sprzedaży
– TEAM MGDF USA

Celem MGDF jest dostarczenie Klientom przynoszących zysk, wydajnych, efektywnych i elastycznych rozwiązań wspierających sprzedaż produktów i usług w USA, będących jednocześnie alternatywą dla posiadania własnej wewnętrznej struktury organizacyjnej dedykowanej rynkowi amerykańskiemu.

Obsługa
rynku amerykańskiego

Zewnętrzny zespół sprzedaży działający bezpośrednio w Stanach Zjednoczonych pozwala w pełni wykorzystać potencjał tamtejszego rynku. Sukces na rynku amerykańskim można osiągnąć jedynie poprzez bezpośrednie kontakty wykwalifikowanych i znających miejscowe realia sprzedawców. Kompleksową obsługę klientów zapewnia dynamiczny zespół specjalistów w Polsce we współpracy z działającym bezpośrednio w USA zespołem przedstawicieli handlowych oraz amerykańskimi partnerami MGDF w Nowym Jorku, Miami i Chicago (specjaliści ds. sprzedaży, dystrybucji, wizerunku, reklamy, PR, kancelarie adwokackie, firmy podatkowe, etc.)

Kompleksowy

zakres usług MGDF

MGDF oferuje polskim firmom zainteresowanym wejściem na amerykański rynek kompleksowy zakres usług w następujących obszarach działania:

USŁUGA KOMPLEKSOWA:

  • Wprowadzenie produktu/usług na rynek amerykański przez wykwalifikowany zespół przedstawicieli handlowych w USA: uzyskanie wymaganych certyfikatów, pozwoleń – federalnych i stanowych, pozyskanie kontraktów handlowych, negocjacje i sprzedaż
  • Utrzymanie sprzedaży
  • Kompleksowa obsługa na terenie USA: odbiór towaru, cło, transport, magazynowanie

USŁUGI KOMPLEMENTARNE:

  • Opracowanie koncepcji marki/wizerunku na rynek amerykański
  • Przygotowanie ofert współpracy
  • Organizacja i koordynacja udziału w imprezach targowo-wystawienniczych, misjach gospodarczych z udziałem naszego przedstawiciela (booking, reklama, promocja, PR)
  • Weryfikacja poprawności językowej materiałów anglojęzycznych (tłumaczenia, opisy, itd.)
  • Stworzenie anglojęzycznych materiałów PR dla mediów branżowych (komunikaty prasowe/press releases, wywiady, profil firmy, itd.)
  • Pozyskanie dotacji na działania eksportowe
  • Doradztwo prawne i podatkowe

MODELE WSPÓŁPRACY:

Joint venture

zakłada założenie w USA spółki joint venture, która będzie odpowiedzialna za dystrybucję i sprzedaż towarów i usług w USA. W ramach spółki towar eksportowy jest udostępniany przez producenta spółce amerykańskiej po cenach produkcji. Zyski ze sprzedaży dzielone są pomiędzy udziałowcami.

Pośrednictwo
sprzedaży

MGDF podejmuje się wprowadzenia produktu na rynek amerykański w zamian za prowizję od sprzedaży oraz wyłączność w USA.

Usługa
agencyjna

świadczenie usług doradczych, wsparcia sprzedaży i inne działania opisane powyżej – usługi wyceniane oddzielnie.

Zapraszamy po
więcej informacji

 kontakt

ZAUFALI NAM

POZOSTAŃMY

W KONTAKCIE

2018 copyrights by MGDF Sp. z o.o.
INNOWACYJNA GOSPODARKA NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI EFRR
FUNDUSZE EUROPEJSKIE
- DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ GOSPODARKI.
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ