Kariera

MGDF Consulting & Finance  Sp. z o.o.to profesjonalna firma konsultingowa oferująca kompleksowe rozwiązania z dziedziny doradztwa biznesowego. W związku z intensywnym rozwojem jednego z naszych obszarów działalności poszukujemy dynamicznych osób, które chciałyby wesprzeć nasz zespół jako:


 

Konsultant ds. funduszy unijnych

Miejsce pracy: Kraków

 
Od kandydatów wymagamy:

– Wykształcenia wyższego lub w trakcie ostatniego roku studiów wyższych,
– Umiejętności twórczego pisania,
– Umiejętności logicznego kojarzenia i wnioskowania,
– Dyspozycyjności,
– Zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych – niezbędna umiejętność prowadzenia rozmów z klientami,
– Kreatywności,
– Umiejętności pracy w zespole,
– Bardzo dobrej organizacji pracy,
– Odpowiedzialności, samodzielności i dokładności w wykonywaniu zleconych zadań,
– Umiejętności współpracy z klientem,
– Umiejętności zbierania i weryfikowania danych,
– Umiejętności pracy pod presją czasu,
– Biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
– Znajomość języka angielskiego i czynne prawo jazdy – będzie dodatkowym atutem.

 

Jako konsultant będziesz odpowiedzialny/a za:

– identyfikację potrzeb Klientów zainteresowanych zewnętrznymi źródłami finansowania inwestycji (dotacje, granty, inne),
– przygotowywanie ofert i udział w spotkaniach konsultingowo-sprzedażowych,
– samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej związanej z ubieganiem się o dofinansowanie ze środków unijnych zgodnie z wytycznymi i zasadami pisania projektów, w tym pisanie wniosków i biznes planów,
– współpracę z Klientami w zakresie pozyskiwanie informacji niezbędnych do napisania dokumentacji aplikacyjnej (wnioski, biznes plany, załączniki),
– budowanie i utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami na każdym z etapów pisania projektu,
– kontakt z instytucjami pośredniczącymi i wdrażającymi Programy Unijne.

 

Oferujemy:

– otwartą i przyjazną atmosferę pracy,
– pracę w młodym i dynamicznym zespole,
– atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia za sukces,
–  laptop i telefon służbowy,
– wsparcie merytoryczne,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– możliwość współtworzenia rozwoju firmy,
– udział w ciekawych projektach.


 

Specjalista ds. rozliczeń wniosków unijnych

Miejsce pracy: Kraków

 
Od kandydatów oczekujemy:

– wykształcenia wyższego lub w trakcie ostatniego roku studiów
– zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych – niezbędna umiejętność prowadzenia rozmów z klientami
– dobrej organizacji pracy,
– umiejętności analitycznego oraz twórczego myślenia,
– kreatywności i umiejętności szybkiego uczenia się,
– odpowiedzialności, samodzielności i dokładności w wykonywaniu zleconych zadań,
– umiejętności współpracy z klientem,
– umiejętności zbierania i weryfikowania danych,
– umiejętności pracy pod presją czasu,
– biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
– czynnego prawa jazdy,
– doświadczenie w rozliczaniu projektów unijnych będzie dodatkowym atutem.

 

Jako specjalista będziesz odpowiedzialny/a za:

– rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE,
– przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz pozostałych dokumentów wymaganych od IP/RIF,
– kontrolę wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z realizacją i rozliczaniem projektu UE,
– archiwizację dokumentacji rozliczeniowej projektu,
– ścisłą współpracę z Klientami  oraz IP/RIF w zakresie rozliczania Wniosków

 

Oferujemy:

– otwartą i przyjazną atmosferę pracy,
– pracę w młodym i dynamicznym zespole,
– atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia za sukces,
– laptop i telefon służbowy,
– sparcie merytoryczne,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– możliwość współtworzenia rozwoju firmy,
– udział w ciekawych projektach.


 

Specjalista ds. marketingu i telemarketingu

Miejsce pracy: Kraków

 
Od kandydatów wymagamy:

– doświadczenia w pracy w telemarketingu lub telesprzedaży
– postawy ukierunkowanej na osiąganie postawionych celów sprzedażowych i rozwój
– podstawowego doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM
– umiejętności interpersonalnych umożliwiających nawiązywanie kontaktów telefonicznych
– odpowiedzialności, samodzielności i dokładności w wykonywaniu zleconych zadań
– umiejętności wyszukiwania i weryfikowania informacji
– biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office
– umiejętności pracy w zespole
– bardzo dobrej organizacji pracy
– dyspozycyjności, zwłaszcza jeśli jesteś studentem
– znajomość języka angielskiego i czynne prawo jazdy – będzie dodatkowym atutem
 

Jako specjalista będziesz odpowiedzialny/a za:

– podtrzymywanie relacji handlowych z istniejącymi Klientami
– pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych przez kontakt telefoniczny
– aktualizacja i rozbudowa bazy danych klientów
– przygotowanie ofert i materiałów dla Klientów
– aktywna współpraca z zespołem Sprzedaży i Marketingu
 

Oferujemy:

– otwartą i przyjazną atmosferę pracy
– pracę w młodym i dynamicznym zespole
– atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia za sukces
– laptop i telefon służbowy
– wsparcie merytoryczne
– szkolenia podnoszące kwalifikacje
– możliwość rozwoju zawodowego


 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: praca@mgdf.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”